4 Mac 2013

Isnin, Mac 04, 2013

Pengurus Manchester United, Sir Alex Ferguson yakin Shinji Kagawa akan "jauh lebih baik" musim depan selepas dia menjaringkan hatrik dalam kemenangan 4-0 ke atas Norwich.

Pembelian musim panas, yang bergelut dengan kecederaan musim ini, membuka jaringan sejurus sebelum rehat dan kemudian dengan tenang menambah gol kedua dan ketiga di peringkat akhir permainan ketikadia menjadi pemain Asia pertama yang menjaringkan hatrik di Liga Perdana.



Dan Sir Alex berminat menyebut bahawa halangan berterusan sebagai sebab di sebalik permulaan lambat Kagawa di kelab, sebelum menjanjikan peminat bahawa yang terbaik masih belum datang dari warga Jepun itu.

"Ia hari yang cemerlang untuknya, dia penyudah yang baik. Gol keduanya telah digubah dan bijak, dan yang terakhir juga cemerlang," katanya kepada wartawan.

"Dia terlepas aksi pada bulan Oktober dan November yang menghalangnya sedikit. Dia secara beransur-ansur kembali kepada prestasi tetapi tahun depan dia akan menjadi jauh lebih baik, anda akan lihat pemain yang benar-benar baik nanti."



0 komen:

Catat Ulasan