6 Feb 2013

Rabu, Februari 06, 2013
Pengurus Newcastle United, Alan Pardew yakin pembelian baru, Moussa Sissoko sudah membayar kembali nilai harga yang dilaporkan berjumlah £1.8juta selepas menjaringkan dua gol dalam debut di tempat sendiri semasa kemenangan 3-2 ke atas Chelsea.

Midfielder, yang berpindah ke St James Park dalam perpindahan Januari, merangsang debut menariknya menentang Aston Villa dengan gol kemenangan, prestasi dua gol menentang The Blues.
Pardew memberitahu wartawan, "Kami memaksa perjanjian untuk dapatkannya di sini pada Januari, dia sepatutnya menjadi sasaran musim panas, tetapi kami mahu dia dan dia membalas kami kembali dengan lumayan, kami sudah lama memantaunya, namun kami memutuskan untuk mempercepatkannya."

"Dia ada kuasa yang hebat tetapi, dengan pemain, anda tak tahu mengenai sikap mereka sehingga anda bekerja bersama mereka."

"Tapi dia datang seperti gergasi dan bermain seperti gergasi. Saya masih ingat menontonnya bersama Toulouse 14 bulan yang lalu dan berfikir, 'dia salah seorang untuk kami."

Newcastle memenangi dua aksi daripada dua perlawanan sejak kedatangan warga Perancis dan menghadapi permainan sukar di Tottenham pada hari Sabtu.





0 komen:

Catat Ulasan